Skip to main content

Hallo daar,

 

Sinds afgelopen maandag ben ik overgestapt, met nummer behoud, naar een KPN mobiel abonnement. 

Oude telefoonverbinding verbrak, nieuwe simkaart er in gedaan en ik kon niet gebeld worden of zelf bellen, ik had wel internet. Telefonisch contact gehad en een nieuwe simkaart besteld, eerst netjes geactiveerd en er zojuist er ingestopt. Ik krijg de melding SIM 1 niet geregistreerd. Dit keer is het niet bellen, gebeld worden of zelfs internet. Ik heb de telefoon al een aantal keer aan en uit gezet, hoe vaak moet ik dit nog doen, of is er een mogelijke andere oorzaak?

 

Groet,

Michel van Kamperdijk

Hi @Michel van Kamperdijk, welkom hier!

Wat leuk dat je naar ons overgestapt bent, maar ik snap dat dit niet de start is die jij (en wij) voor ogen hadden. Goed dat je het aankaart. Hoe lang is het nu geleden sinds je de nieuwe simkaart hebt geactiveerd? De snelste manier om dit op te lossen is door vanaf een andere aansluiting te bellen met onze klantenservice, via het gratis nummer 0800-0402. Mijn collega kijkt het dan meteen voor je na en helpt je verder.

We helpen je natuurlijk ook met alle plezier hier op het forum, dat gaat alleen minder vlug. Vul in dat geval je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef ons hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan. Dan kijken we er voor je naar.


Hoi Alexandra,

 

Ik heb inmiddels telefonisch contact opgenomen en er is een ticket(?) aangemaakt


Hoi @Michel van Kamperdijk

Goed om te horen!

Een ticket geeft aan dat de backoffice er voor jou mee aan de slag gaat. Ik ga er vanuit dat het zo snel mogelijk voor je wordt opgelost. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag. :blush: