Skip to main content

Beste KPN, ik kan in mijnkpn niet vinden waar ik een adreswijziging kan doorgeven. Tevens wil ik een nieuwe simkaart bestellen omdat ik een mail heb gekregen dat mijn huidige te oud is, maar kan dit ook niet vinden in mijnkpn.

Kijk ik ergens overheen?

Welkom bij ons op het forum @Jozo, als je een nieuwe simkaart wilt aanvragen is het belangrijk dat het adres eerst goed staat. De simkaart wordt namelijk naar dat adres gestuurd. Het wijzigen van je adres kan je inderdaad in MijnKPN doen, je kunt de stappen op deze pagina hiervoor volgen: gegevens wijzigen. Daarvoor is het wel belangrijk dat het bewuste abonnement gekoppeld is aan jouw MijnKPN. 

Nadat je het adres hebt gewijzigd kan je de vervangende simkaart aanvragen zoals wordt beschreven op deze pagina: simkaart vervangen.

Lukt het daarmee?


Beste Jasper, alles hierboven heb ik geprobeerd, maar nog steeds geen adreswijziging kunnen doorgeven. Er staat op de facturen een fout adres en als ik SIM wil aanvragen komt dat terug, maar daar woon ik al vier jaar niet meer. Hoe kom ik nu aan een nieuwe SIM kaart? Ik had nog geen account bij KPN, heb het nu wel aangemaakt.


Beste @Sis13, dan kan je het beste even bellen (0800-0402) of chatten met ons. Dat laatste kan via kpn.com/service. Je gaat dan naar ‘administratie', kiest onderin voor ‘ik heb een andere vraag’ en vervolgens vind je helemaal onderaan de pagina een chatbutton. Voor het wijzigen van een adres sturen we een verificatiecode per sms, vandaar dat het niet via het forum kan.Â