Skip to main content

Gister avond kreeg ik een sms en een e-mail. Mijn sim zou gedeeltelijk geblokkeerd zijn, wegens overmatig gebruik? Gek, heb onbeperkt alles, en me nieuwe bundel was net van start. Ik moest de volgende ochtend maar naar een 088 nummer bellen om het op te lossen.

 

ik heb dat vanochtend direct gedaan. Ik kreeg een onaardige man aan de lijn, die naar mijn idee alle verstuurde sms’jes persoonlijk zat door te lezen. En daar hier en daar wat opmerkingen over maakte.

 

volgens hem moest ik maar even mijn telefoon een harde reset geven, en hem dan terug bellen? Ik kan hier online niks over vinden, en lijkt me ook erg raar dat ik een harde reset moet doen van mijn telefoon, waarna ik alles dus kwijt ben, en dat me sim dan pas gedeblokkeerd wordt?

 

ik kom graag in contact met een vriendelijkere medewerker, die de blokkade ook kan opheffen zonder reset. Ik betaal hartstikke veel per maand voor dit abbonoment.

Gewoon nog een keer bellen, dan krijg je waarschijnlijk iemand anders aan de lijn die je vriendelijker te woord staat of even langs een lokale KPN-winkel gaan.

@Sanne13 


Welkom op de community @Sanne13. Dat klinkt niet als een prettig gesprek! Ik ken de situatie niet precies, maar het klinkt als een blokkade die alleen via dat 088-nummer verwijderd kan worden. Ik vermoed dat dat tijdens dat gesprek gedaan is, en dat het daarna nog nodig was om iets met het toestel te doen om de blokkade te laten werken.

Heb je het nummer al opnieuw gebeld zoals N.N, voorstelde? Via het forum hebben we helaas geen mogelijkheden bij dit soort blokkades, dat kan alleen telefonisch.


Reageer