Skip to main content

Hi,

Mijn simkaart is geblokkeerd. Ik heb telefonisch nieuwe willen bestellen, vervolgens doorverwezen naar de website. Op de website krijg de melding dat het niet mogelijk is (omdat ik geen product heb). Als ik een product aan wil melden lukt het niet omdat ik geen activatiecode kan ontvangen. 

 

Kan iemand mij helpen? 

 

 

Hallo @M.W.S. , een geblokkeerde simkaart is ook niet maar zo te vervangen.

Een nieuwe simkaart vervangt de oude en die is geblokkeerd er valt dus niets te vervangen.

Eerst zal de blokkade opgeheven moeten worden.

Wat is de reden van de blokkade?

 

 


Kortgezegd, ik heb een nieuwe telefoon met 2 simkaarten en na lang verkeerde code te hebben ingetoetst blokkeerde mijn sim. Ik weet niet hoe ik dit snel kan oplossen, enige idee? 


Hallo @M.W.S. , als je de pincode een paar keer verkeerd hebt ingetoetst, heb je daarna de PUK-code nodig om weer een nieuwe pincode in te kunnen toetsen. De PUK-code vind je terug in MijnKPN of op de simkaarthouder, (het pasje waar je de simkaart uitgedrukt hebt) waar ook je mobiele nummer op staat.

 


Hoi @M.W.S. en welkom op het forum! Als ik het goed lees heb je dus geen MijnKPN account voor het abonnement waar het om gaat? Via die weg vraag je inderdaad een nieuwe SIM-kaart aan, maar indien je geen account voor dit abonnement hebt wordt dat lastig. Heb je de PUK-code die JanD noemde wel kunnen vinden en heb je hem daarmee weer aan de praat gekregen? 

Zo niet, zou je dan in je forumprofiel je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 


Ik heb niks meer vernomen, dus ik hoop dat het je inmiddels gelukt is om de simkaart te deblokkeren of een andere simkaart aan te vragen. Zo niet, laat het hier gerust weten!


Reageer