Skip to main content

Ik ben verplicht over van Telfort naar KPN.

Ik had nog geen Mijn KPN ID aangemaakt.

Probleem:

In broekzak meerdere keren sim kaart pincode verkeerd ingevoerd waardoor ik nu de puk code moet gebruiken. Ik kan nergens meer die code vinden.

Dus nu moet ik dus een nieuwe simkaart aanvragen. De grote grap is dat ik dat niet kan doen, omdat ik eerst mijn 06-nummer moet toevoegen aan Mijn KPN ID… dmv een SMS…. die ik dus niet kan ontvangen… omdat ik niet mijn simkaart kan activeren. Cirkel compleet.

Dus, wat nu?

Welkom @GvG_01, wat balen dit! Je kunt via onze website ook je pukcode opvragen zonder MijnKPN. Dan vragen we ter verificatie de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer en het simkaartnummer. Ik denk dat je er zo wel uitkomt! 


Helaas, ook dan moet mijn 06 nummer gekoppeld zijn aan het KPN ID, wat dus niet gaat ivm de sms die ik niet kan lezen.


Nee @GvG_01 

Als je op de genoemde pagina de tweede optie kiest (Formulier invullen), dan is koppelen aan KPN ID via een sms niet nodig. Alleen moet je ter verificatie de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer en het simkaartnummer invullen.


Heel erg bedankt allebei!

Ik had niet verder gekeken dan mijn neus lang was. :grimacing:

Uiteraard het nummer gelijk ook opgeschreven voor (hopelijk niet) toekomstig gebruik.


Graag gedaan @GvG_01 

Misschien is het dan handig om nu meteen je nummer aan je KPN ID te koppelen :wink: Dan is de pukcode ook in MijnKPN beschikbaar.


Top dat het gelukt is :-)