Skip to main content
Beantwoord

Sim kaart geactiveerd maar kan niet bellen

• September 3, 2019
  • 2 reacties
  • 153 keer bekeken

maxrokko
Nieuwkomer
ik kan niet bellen nu de sim is geactiveerd

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @maxrokko. Welkom bij KPN en op het KPN forum! Wat vervelend dat je niet kan bellen. Gaat het om een mobiel abonnement of een prepaid nummer? Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Ik hoor graag van je!
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Hoi @maxrokko. Welkom bij KPN en op het KPN forum! Wat vervelend dat je niet kan bellen. Gaat het om een mobiel abonnement of een prepaid nummer? Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 6, 2019
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!