Skip to main content

Ik heb kortgeleden een SIM-kaart ontvangen bij het afsluiten van een abonnement met nummerbehoud van mijn oude provider. Gisteravond kreeg ik een mail dat dit geannuleerd werdt en wederom een nieuwe simkaart zou krijgen.

Mijn maakt niet uit dat er een nieuwe kaart komt, van belang is dat ik mijn nummer blijf behouden en ik een onbeperkt data en sms abonnement krijg

Hi EuroBiljarts, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

 


We hebben geen reactie meer van je gezien @EuroBiljarts, heb je inmiddels via een andere weg contact met ons gehad en wordt het opgelost? Of kunnen wij via deze weg nog iets voor je betekenen? Hoor het graag!


We hebben gisteren na meerdere malen op en neer bellen met Vodafone en jullie vernomen dat eigenlijk niets mis is met mijn nummerovername, mijn nummer is ********** en omdat dit ook bij de zaak hoort mag er niets mis gaan. Kun je nog eens nagaan of dit nu ook werkelijk rond is en geen problemen ontstaan

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hoi @EuroBiljarts! Omdat ik alleen je nummer heb en geen andere gegevens zoals (postcode en huisnummer). Kon ik alleen kijken hoe dat nummer bij ons bekend was/is. 

Inderdaad één nummerbehoudvezoek is geannuleerd. Op dit moment hebben wij een nieuw verzoek uitstaan, die nog geaccepteerd moet worden door Vodafone. 
Als je wil dat wij de aanvraag van het abonnement even controleren voor je, dan hebben wij meer gegevens nodig. 

Kun je jouw postcode, huisnummer en klantnummer of ordernummer toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


We hebben niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag:blush:


Hoi Lisa,

blijkbaar wilde Vodafone ons pas weglaten gaan nadat hun een nieuw aanbod hadden gedaan, ik heb gezegd dat ik er niet van gedient was en heb dan maar alles overgezet naar jullie. Nummerbehoud is goedgekeurd volgens jullie medewerker.

groeten en fijne jaarwisseling.

Bert


Wat bijzonder! In ieder geval, van harte welkom bij ons:smiley:. Mocht je vragen hebben, dan weet je ons te vinden! Jij ook een fijne jaarwisseling gewenst:fireworks::stars:  Â