Skip to main content

ben sim kaart kwijt. bij bestellen moet ik nummer invullen voor sms controle. maar die sim heb ik niet meer. kan dus geen bericht ontvangen. hoe bestel ik nwe sim?

Beste @joumghar,

heb je eens op deze site eens gekeken? Daar kun je ook aangeven dat je de simkaart verloren bent.


Of @joumghar wacht tot een KPN-medewerker reageert.

Vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken


Hi @joumghar, balen zeg dat je je simkaart kwijt bent :slight_frown:

Is het met de link van @Dennis Schreve gelukt om alsnog een nieuwe simkaart aan te vragen?

Zo nee, zou je dan inderdaad je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!


Bedankt allen! Via die site lukt het niet omdat verificatie via sms gaat. Heb inmiddels contact gehad met iem in Nederland die kpn  heeft gebeld. Sim is nu geblokkeerd en een nwe kaart vraag ik aan bij thuiskomst in de kpn winkel. 
nog maals  bedankt voor t meedenken. Ben nu geholpen met m’n vraag. 
 


Ah, zo kan het ook natuurlijk :blush: Jammer dat het in eerste instantie niet helemaal lukte maar tot dat je toch een oplossing hebt gevonden!