Skip to main content

Alweer anderhalve maand geleden heb ik een nieuwe SIM-kaart aangevraagd, en een mail ontvangen met de tekst “Uw nieuwe simkaart met bestelnummer xxxxxxxxx is per post naar u onderweg!”.

Deze is echter nog steeds niet aangekomen. Wat kan ik hieraan doen?

Jelle

Hoi @Anoniem19, welkom bij ons op het forum. Anderhalve maand is wel heel erg lang voor de verzending, dat zou sneller moeten gaan. Als je in MijnKPN kijkt bij het abonnement, staat daar wel het juiste adres? Als daar een ander adres staat zou het het kunnen verklaren, dan is het niet naar jouw adres gestuurd maar bijvoorbeeld naar een oud adres. In dat geval kan je het adres daar aanpassen en opnieuw een simkaart aanvragen. Staat daar wel het juiste adres?


Ah bedankt Jasper, ik kan geen veld van mijn adres vinden in mijn profiel oid, maar zie wel op een factuur het verkeerde staan. Ik zal een nieuwe aanvraag doen.


Herkenbaar.

Bij mij werd de bestelde SIM-kaart - tot twee keer toe - niet bezorgd, hoewel die wel in de PostNL App zichtbaar waren.

Uiteindelijk heb ik er één ontvangen: of dat de eerste of de tweede was, kan ik niet zeggen. Degene die de (kartonnnen) enveloppe kwam bezorgen, vertelde me dat deze in het sorteerproces was beschadigd.