Skip to main content

Een tijdje terug heb ik een abonnement afgesloten maar heb de simkaart nog niet ontvangen. Kan deze opgestuurd worden?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @1988, welkom bij ons op het forum. Als je een nieuw abonnement bij ons afsluit hoort er automatisch een sim-kaart gestuurd te worden. Had je een helemaal nieuw abonnement afgesloten of een bestaand abonnement gewijzigd of verlengd? Zou je daarnaast ook je forumprofiel volledig kunnen invullen? Dan kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je. 


Ik heb een nieuw abonnement afgesloten maar de simkaart met nummerbehoud niet ontvangen. 

Als ik probeer in te loggen op mijnKPN herkent deze mijn nummer niet. 

Vandaag is mijn provider overgegaan op KPN maar kan niet inloggen dus ook geen nieuwe sim aanvragen. 

 

Met vriendelijke groet, 

Rens


Dank je wel voor de toelichting. Om uit te kunnen zoeken hoe we dit op kunnen lossen, wil ik je vragen om jouw profiel volledig in te vullen. Zou je dan hier een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan kunnen we aan de slag!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht je de SIM-kaart nog niet hebben ontvangen, dan kun je eventueel ook naar een KPN winkel bij jou in de buurt.


Reageer