Skip to main content

Hoi!

 

Momenteel ben ik op reis en ik ben mijn simkaart kwijt geraakt. Dat is onhandig want zonder simkaart kan ik niet teruggebeld worden door de klantenservice en kan ik geen e-Sim activeren. 
 

Wanneer ik vraag om het spreken van een medewerker krijg ik de vraag of ik over 15 minuten teruggebeld wil worden. Ja dat wil ik, maar ik heb geen simkaart en op mijn Filipijnse nummer kan ik niet worden teruggebeld. 
 

Het lijkt nu onmogelijk voor mij om contact te krijgen met de klantenservice van KPN. 
 

Mijn vraag hier is dus: Hoe krijg ik contact met de klantenservice en hoe kom ik aan een nieuwe simkaart?

Hallo @jehomie ,

Heb je je simkaart al wel geblokkeerd? Dat kan via MijnKPN. Mocht dat ook niet het geval zijn, vul dan direct even je profiel aan met je adres, 06-nummer en evt. klantnummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. Het klopt dat je nu geen eSim kunt activeren. Het enige wat je kunt doen, is een nieuwe fysieke simkaart aanvragen en deze in Nederland (laten) activeren door bv een huisgenoot. Hoe lang ben je nog in het buitenland?

https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen.htm

 

bron : 

 

Kortom : Gebruik tijdens je reis jouw Philippijnse nummer. 


Heb je nog toegang tot Facebook of Twitter? Via die weg kan je ook contact leggen met KPN.

Vergeet niet om de verloren simkaart te blokkeren. Dat kan via MijnKPN, net als het aanvragen van een vervangende sim. Deze wordt dan naar je Nederlandse adres gestuurd. KPN stuurt die niet naar het buitenland. Dat zal een familielid moeten doen.


Hi @jehomie, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Allereerst is het belangrijk om de simkaart te blokkeren als je dit nog niet hebt gedaan. Uiteraard kan ik ook een nieuwe simkaart bestellen, het wordt echter wel naar het adres opgestuurd waarop je abonnement geregistreerd is. Dan zou iemand het vanaf daar naar je toe moeten sturen als je het dringend nodig hebt. Ik zie echter dat het al in gang is gezet, herken je dit? 


Hoi beide! Het is inmiddels gelukt via een familielid! Dank voor het meedenken!


Hi @jehomie, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Allereerst is het belangrijk om de simkaart te blokkeren als je dit nog niet hebt gedaan. Uiteraard kan ik ook een nieuwe simkaart bestellen, het wordt echter wel naar het adres opgestuurd waarop je abonnement geregistreerd is. Dan zou iemand het vanaf daar naar je toe moeten sturen als je het dringend nodig hebt. Ik zie echter dat het al in gang is gezet, herken je dit? 

Hoi beide! Het is inmiddels gelukt via een familielid! Dank voor het meedenken!

Top!