Skip to main content

ik krijg elke keer een melding dat me simkaart niet geregistreerd is voor spraak.

 

Daarvoor deed hij het prima. Help!

Hi @Warthog294, hulp is hier!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren en als het om prepaid gaat, ook het simkaartnummer.

Verder ben ik benieuwd of het mogelijk is om je simkaart in een ander toestel te testen? En werkt internet wel gewoon? En hoe zit het met het versturen van een sms'je? Hoor het allemaal graag!


Heb ik gedaan 🙂 hoop dat alles goed is ingevuld


In andere toestel doet hij het ook niet.

Geen internet smsje versturen werkt ook niet


Hmm, helemaal niks doet het dus :slight_frown:

Zie je in je scherm wel staan dat je verbonden bent met een netwerk? Zou je kunnen kijken of het een verschil maakt, als je handmatig opnieuw verbinding maakt met het KPN Netwerk? (je vind dit onder ‘netwerkoperators’ bij de netwerk instellingen)


Dat gaat ook niet. Dan staat er 'fout bij zoeken'


Ok jammer :slight_frown:

Zou je dan nu het volgende willen doen?

  • je toestel helemaal uit zetten
  • de simkaart er uit halen en daarna opnieuw plaatsen
  • 10 minuten wachten en daarna pas je toestel weer aan zetten

Ik heb goede hoop dat je simkaart ons netwerk daarna weer oppakt!


ik snap het niet. hij doet het nog steeds niet :disappointed_relieved: . sorry voor het ongemak :(


Heel erg balen dit, je hoeft hier echt geen sorry voor te zeggen hoor, dit is voor jouzelf ook supervervelend!

Kan je wel met een ander netwerk verbinden? Of vind hij geen ander netwerk zoals bijvoorbeeld Vodafone?

Als je daar wél mee kunt verbinden, zal je alsnog geen internet en telefonie hebben want dat kan enkel op het KPN netwerk als je in Nederland bent, maar op die manier kunnen we wel testen of er wellicht iets aan de hand is met ons netwerk op jouw locatie, of dat we dit in een andere hoek moeten zoeken. 


hij ziet alleen kpn. ik heb kpn-prepaid. ik weet niet of dat helpt


maar als ik me simkaart nummer invoer staat er dat ik geen prepaid heb. ik weet zeker dat ik geen abbo heb.


Het 06-nummer dat in jouw forumprofiel staat betreft inderdaad een abonnement. Het abonnement staat ook geregistreerd op een ander adres en andere naam. Daarnaast komt het simkaartnummer dat je hebt ingevuld ook niet overeen met wat in jouw profiel staat. Weet je zeker dat je het juiste telefoonnummer hebt doorgegeven, of klopt het dat het op een andere naam/adres staat? 

Misschien is het handiger als je hier even over belt zodat alles goed uitgezocht kan worden. Dat gaat telefonisch makkelijker en sneller omdat je dan direct contact met elkaar hebt. Je kunt ons bereiken via 0800 0402 (gratis).


Ik heb me 06 nummer veranderd in me profiel. Het was het verkeerde nummer. Wat kunt u dan vinden over dat nummer. Nog steeds een ander adres?


Ah ok, dan is het niet zo gek dat we iets anders tegenkomen zijn :sweat_smile:

Als ik dit nummer op zoek, kom ik inderdaad een prepaid nummer tegen, dat overal goed actief lijkt te staan. Ik zie echter wel een ander simkaartnummer dan je door hebt gegeven, zou je die ook nog even goed willen controleren?

 


@Warthog294, we hebben niets meer van je gehoord en volgens mij staat nog steeds het verkeerde simkaartnummer in je profiel :nerd: kun je deze controleren?