Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb gisteren een sim only abonnement aangevraagd als tweede abonnement voor €10 per maand met alleen onbeperkt bellen. Ik moest ter controle 0,01 cent overboeken. Na dit alles kreeg ik een afwijzing?! 

 

Dat snap ik niet ?!

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @VDhove, welkom! Bij een sim only is dat ook wel een beetje vreemd. Wil je jouw forumprofiel eens invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Vermeld ook (veld ‘persoonlijke opmerking’), als je die weet, het bestelnummer, dan kijk ik dit verder na.


Gelukt. 

Bestel nummer is  ****. 


Dank je, @VDhove. Ik zie inderdaad dat de order afgewezen is. Alleen ik kan ook niet direct zien waarom. Daarom ga ik dat nog even navragen voor ik iets kan zeggen over of het abonnement opnieuw aangevraagd kan worden. Ik kom er na het weekend bij je op terug. 


Het lijkt erop dat het een systeemglitch is geweest, VDHove. Op het moment dat er een abonnement besteld wordt, wordt onder water een klantacceptatie uitgevoerd om te kijken of je het abonnement ook kunt bestellen. Er wordt dan, bijvoorbeeld, gekeken naar het BKR (als je ook een toestel erbij hebt) en naar aantal abonnementen dat je al hebt, enzovoort. Alleen zie ik geen dingen bij jou waar dit op zou kunnen struikelen. Dus dan lijkt het erop dat het systeem je per abuis niet geaccepteerd heeft. Ik raad je dan ook aan om de bestelling opnieuw te proberen, het zou dan ook gewoon moeten lukken.


Klopt. Ik sta onder bewind. Die moesten een akkoord geven via de mail. Dit is inmiddels al bijna een week geleden afgegeven en nog steeds is het niet rond . Heb al een abonnement lopen. Dit is een tweede


Je kunt dan het beste de bewindvoerder even contact met ons op laten nemen hierover via 0800-0402, @VDhove! Ik kan/mag dan op jouw eigen verzoek niet zoveel nakijken helaas.