Skip to main content
Vraag

sim only abonnement ineens veel duurder

  • August 12, 2020
  • 0 reacties
  • 39 keer bekeken

Had eerst een Telfort sim only abonnement van €12,75. Abonnement heeft KPN overgenomen, en er is niks veranderd naar mijn weten. Krijg ik nu een factuur van €20,21. Ben niet buiten mijn bundel gegaan of zo. Dit kan toch zomaar niet?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.