Skip to main content

Hay, deze week hebben wij een Sim only abonnement besteld voor onze zoon van 9 die vandaag is binnengekomen. Nu zagen wij ook de “Kids Sim” die mogelijk beter past bij de leeftijd is het mogelijk om het abonnement om te zetten?

hiernaast de vraag: data delen lukte nog niet op de Sim only ook al hebben wij hem toegevoegd aan ons totale KPN abonnement. Waartoe wij voor 8euro data tegoed moesten kopen. Dit voelt een beetje raar gaat dit wel goed?

 

wie o wie kan ons helpen met deze vragen? Bellen lukte niet gezien erg lange wachttijden.

Hi @William1980, welkom hier. 

"Wie o wie jullie kan helpen?” Ik hoop dat ik het ben.

Laten we beginnen met je eerste vraag. De vraag is wat je precies wilt voor die knul van 9. Daarnaast zou je het om kunnen zetten wanneer je binnen 14 dagen zit na de bestelling. 

Wat het delen van data betreft: heb je je abonnement gekoppeld om te kunnen delen?

Ik hoor graag van je. 

 


Wat wij willen is dat hij berijdbaar is bij het buitenspelen en ons kan bellen. Voor het Pokemon vangen en zo willen wij graag data kunnen overboeken naar zijn abonnement.

nu zag ik zojuist dat er dus ook een kids Sim is waar standaard 1gb en 0900 blokkade op zit. Vandaar de vraag kan je dit omzetten en hoe doen wij dat.

 

de andere vraag met het kopen van data, zijn nummer is aangemeld via de site en de mijn KPN app echter lukt het data delen niet.


Beste, kunnen jullie iets met eerdere antwoorden we horen graag hoe we e.a. kunnen oplossen.

 

Gr.


Die 0900 blokkade is bij een normaal abonnement volgens mij ook mogelijk. 


alleen missen wij dan het voordeel van standaart 1gb of zie ik het nu verkeerd? we zijn nu enkle dagen verder maar mb delen werkt nog steets niet, ook al komt hij voor in mijn kpn en hebben wij het nummer aangemeld. wat doe ik fout of waar gaat het fout?


zojuist een zeer aardige dame gesproken van de klantenservice die zeer uitgebreid e.a. heeft uitgezocht. Het gaat e.a. fout de snelste oplossing was om het huidige nr. af te sluiten en een nieuwe simkaart en contract af te sluiten. dan zou data delen wel moeten werken.


zojuist een zeer aardige dame gesproken van de klantenservice die zeer uitgebreid e.a. heeft uitgezocht. Het gaat e.a. fout de snelste oplossing was om het huidige nr. af te sluiten en een nieuwe simkaart en contract af te sluiten. dan zou data delen wel moeten werken.

Fijn om te horen dat dit zo is opgelost via 0800 0402. Ik verwacht in dit geval echter dat je een nieuw nummer krijgt. Is dat ook besproken? 


Klopt we kregen ook een nieuw 06-nr. echter omdat het nummer nog maar kort in gebruik was was dit geen groot probleem.

 

Echter valt het wel op dat de korting nog niet van de factuur worden afgehaald, kan iemand controleren als e.a. achter de schermen wel juist is ingesteld zodat dit ook wordt rechtgetrokken.

 

Ik heb het nummer al aangemeld, zichtbaar in de app en data delen werkt zoals het moet werken.

Alleen dus de factuur niet :-( 


Zeker, ik zie dat dit aan is gezet op 1 september en dat het nu dus goed staat. Dit loopt verder prima. Daar heb je overigens nog geen factuur van gekregen zie ik, of kijk ik verkeerd?