Skip to main content

Ik heb gisteren mijn simonly geactiveerd, ik heb wel ontvangst van KPN NL, maar ik kan niet bellen en/of gebruik maken van mobiele internet (4g). Als ik wil bellen krijg ik te horen dat er een administratieve fout is. 
 

ik ben van Tele2, waar mijn contract midden mei afloopt overgestapt naar simonly van KPN besteld op 15 april.

(Onderstaande foto) dit bericht krijg ik als ik mijn product wil koppelen met “mijn KPN” (ik heb mijn mobiele nummer weghaalde ivb privacy. 
 

wie kan mij helpen?

 

 

Hey @Thomasbossenbroek, welkom op het KPN forum. Vanuit de informatie die je hier in je startbericht hebt gepost zal ik een aantal aannames doen ;)

Ik neem aan dat je een nieuwe abonnement bij KPN hebt aangevraagd met nummerbehoud.

Nummerbehoud aangevraagd; en nu?

  1. Je krijgt een nieuwe SIM-kaart van ons zo snel mogelijk alvast thuisgestuurd. Daarbij ontvang je een e-mail met de datum waarop jouw nummer wordt overgezet. Die datum is afhankelijk van jouw huidige provider en het moment waarop je contract bij deze provider afloopt.
  2. Twee dagen voor het moment van overzetten ontvang je een sms ter herinnering.
  3. Als je telefoonnummer is overgezet, doet je oude SIM-kaart het niet meer. Vanaf dat moment bel je met je nieuwe KPN SIM-kaart.

Jouw mobiele telefoonnummer nemen we over van Tele2 zodra je contractperiode is verlopen. Dat zal midden mei zijn? Tot die tijd loopt je abonnement nog door bij je huidige provider. 

Voor meer informatie: Overstappen naar een mobiel abonnement bij KPN


Hey @Thomasbossenbroek, geen bericht van je gehad :(

Alles gelukt?  


Hoi Thomas, het is hier al een tijdje stil. Ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Ik sluit daarmee je topic.

Toch nog iets onduidelijk? Laat het ons weten, we staan voor je klaar :)


Reageer