Skip to main content

Ik heb een sim only abonnement aangevraagd, maar er staat niet wanneer mijn huidige abonnement afloopt. Ik zit dan toch niet met 2 abonnementen? 

Als je hebt VERLENGT zit je niet met twee abonnementen. Dan zullen ze op elkaar aansluiten.

Gewoon een ander abonnement genomen, je krijgt dan ook een ander nummer, dan heb je 2 abonnementen...


Het is geen verlenging maar een nieuw. Heb ook geprobeerd telefonisch contact op te nemen krijg dan de robot. Zou graag een medewerker persoonlijk willen spreken om de kaart op 4 september in te laten gaan. Heb jij een telefoonr die ik kan bellen? 


Hallo @Dorathea , als je datzelfde nummer belt zeg je tegen die robot ‘ik wil een medewerker spreken’, dan wordt je doorverbonden.

 


De verbinding wordt steeds verbroken, hoe irritant is dit! Kan ik ook bij een Telcom winkel regelen?


Als het een Telcom is die alle providers doet is dat geen probleem.

Bel je wel 0800-0402 of met je mobiel 1200 (mits dat nu KPN is, anders krijg je de helpdesk van een andere provider) ?


Hoi @Dorathea, welkom op het forum! Als je inderdaad een nieuw abonnement hebt aangevraagd dan zal deze over het algemeen ook per direct ingaan. Tenzij je zelf al bij het bestellen een specifieke datum hebt gekozen. Als je dit wilt wijzigen dan zul je toch telefonisch contact op moeten nemen via 0800-0402. Blijf aan de lijn, dan krijg je uiteindelijk vanzelf een medewerker te spreken. 

 

Bij het aanvragen van een nieuw abonnement wordt een bestaand abonnement niet automatisch beëindigd.


Beetje laat 😉 het is al geregeld!  Kwestie van de juiste persoon..... 😂