Skip to main content

Ik heb zojuist een sim only abonnement afgesloten op https://shop.kpn.com/mobiel/sim-only/

Ik heb dus recht op €100 cashback.

Bij de orderbevestiging heb ik echter geen info ontvangen over hoe dit in z'n werk gaat.

Wie kan mij meer daarover vertellen? 

 

En nu, nog voordat de teller op 0 zou staan,  is deze verwijderd van de sim-only page.

Maar vanwege deze actie heb ik mij wel een abonnement bij KPN aangeschaft. Belofte maakt schuld!


hallo ik heb ook de sim only abonnement aangeschaft omdat er een 100 euro cashback is.

maar ik heb ook geen bevestiging gehad


Hallo @mrGanesha, @molleke! Dank voor het onder de aandacht brengen hiervan. Een cashback actie is nooit van toepassing op een sim only abonnement. Het gaat bij cashback altijd om geld terug krijgen van de aanschaf van een fysiek product. Deze acties komen ook vanuit de fabrikant van het fysieke product en zij geven ook het geld terug. Deze teller was voor de cashback actie van de Samsung S20 (onderaan de pagina onder categorie ‘alleen nog registeren’) en was per abuis ook zichtbaar op de webpagina voor het afsluiten van een Sim Only abonnement.

Dit betekent dan ook dat deze actie niet wordt toegepast op het door jullie afgesloten abonnement. Wat ook blijkt uit het feit dat de actie niet vermeld wordt op je bevestiging. Ik kan me voorstellen dat dit een teleurstelling is. Mocht je hierdoor het abonnement willen annuleren dan kan dit door contact op te nemen met 0800-0402. Je wordt dan doorverbonden naar de afdeling voor opzeggingen en annuleringen die dit met je in orde zal maken.