Skip to main content

Ik heb op de forums gelezen dat het mogelijk is om een sim only om te zetten in abonnement met toestel, maar is dit ook mogelijk via een derde partij? 
Belsimpel heeft bijvoorbeeld een kortings code gegeven. Ook de S21 256 GB wordt niet meer geleverd via KPN bijvoorbeeld.


Welke mogelijkheden zijn er? Kan ik het contract afkopen? Kan ik gewoon verlengen via een derde partij site? Kan ik dit alleen via de klanten service regelen?

Ik heb op dit moment een sim only unlimited, afgesloten in juli 2021 
Ik wil namelijk graag mijn abonnement bij KPN behouden, toch heb ik op dit moment de behoefte aan een nieuw toestel en is een lening aantrekkelijker.

Hallo @Forum_naam ,

Je kunt hiervoor het beste een chat starten via www.kpn.com/service. Druk dan op mobiel en kies voor ‘ik heb een andere vraag of wil graag contact hebben’. Onderaan de pagina verschijnt dan een chatknop. Je kunt hier ook voor bellen als je dat handiger vindt. KPN is te bereiken op 0800 0402.

De klantenservice gaat jou dan info geven over de overgang van Sim-Only naar een abonnement. 

 


Hi @Forum_naam, welkom hier. 

Noordzee geeft goede informatie hoe met ons contact op te nemen, waarvoor dank. 

Ik kan je echter die moeite besparen. Bij het openbreken van een lopend contract kun je alleen een toestel toevoegen via KPN zelf, dus niet via een derde partij. Je zou het uiteraard af kunnen kopen en daarna ergens anders kunnen verlengen, dit is ergens wel zonde omdat je dan de resterende maanden zult moeten betalen zonder daar gebruik van te maken. Heb je een 1-jarig contract? Dan zou je nog tot juli kunnen wachten.