Skip to main content

Goedemiddag,

Op 23 april heb ik mijn abonnement welke afgelopen was omgezet naar een Sim only hussel abonnement. In de KPN winkel werd mij toen verteld, dat mocht mijn telefoon aan vervanging toe zijn, dat ik dan het abonnement open kon breken en om kan zetten naar een abonnement met telefoon. Nu 3 maanden later ben ik inderdaad aan een nieuw toestel toe. Ik heb daarom contact opgenomen met 0800-0402 en ben naar de KPN winkel gegaan. In een eerder topic werd inderdaad door KPN bevestigd dat dit na 3 maanden kan. In de winkel hebben ze het over 120 dagen, weer een ander zegt 6 maanden, nog iemand anders zegt 1 augustus. Ik ben het kwijt. Kan iemand mij hier een duidelijk antwoord op geven? Alvast bedankt! 

Je hebt helemaal gelijk @Lysbet , het staat ook op de KPN website. 

Bron: https://www.kpn.com/service/mobiel/verlengen.htm

Die medewerkers zouden dus beter moeten weten. 


Bedankt Ruud!


Het is inmiddels geregeld. Het kan dus wel maar het systeem deed moeilijk. Hadden de anderen blijkbaar geen zin in. Uiteindelijk een goeie werknemer te pakken gekregen die alles voor mij geregeld heeft. Dankjewel voor jullie reacties. 


Goed nieuws dat het geregeld is @Lysbet , bedankt voor de terugkoppeling.

Mogelijk was het systeem iets te kritisch. 23 april tot nu is net wel/niet 3 maanden.