Skip to main content
Beantwoord

Sim only verlengen met behoud van telefoon. Mag ik dan de SIM kaart blijven gebruiken?

• April 29, 2022
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

Hallo,

M'n sim only abonnement wil ik verlengen en ik houd m'n oude telefoon. Mag ik de oude sim kaart blijven gebruiken? Dank! 

Beste antwoord door RBxx

Jazeker @Maritta , als jouw huidige KPN simkaart nog “bij de tijd” is, heb je geen nieuwe simkaart nodig. Alleen als die te oud is, zal het beter zijn om de simkaart (gratis) te vervangen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 29, 2022

Jazeker @Maritta , als jouw huidige KPN simkaart nog “bij de tijd” is, heb je geen nieuwe simkaart nodig. Alleen als die te oud is, zal het beter zijn om de simkaart (gratis) te vervangen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 29, 2022

Bedankt @RBxx 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 29, 2022

Hallo @Maritta , nog wat anders.

Als het huidige sim only abonnement nog aan jouw wensen voldoet: verlengen is niet verplicht. Dan loopt het abonnement na de vaste abonnementsperiode (1 of 2 jaar) gewoon door tegen dezelfde kosten en voorwaarden. Alleen heb je vanaf dat moment een opzegtermijn van één maand en kan je dus op elk gewenst moment van gedachten veranderen 😉

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 29, 2022

Super. Dank je wel @RBxx