Skip to main content

Hallo, ik wil graag mijn sim only verlengen, alleen wil ik tegelijkertijd een nieuwe 06, is dit mogelijk? Ik ben nu in het buitenland en kan niet bellen met kpn, op welke manier kan ik de Online klantenservice bereiken? Ik kan ook opzeggen en nieuwe abbo afsluit, maar dan moet ik 25 euro aansluitkosten betalen. Help!

Hi @Narnar. Dat is een hele goede vraag die je stelt. Je kunt in dit geval het beste eerst jouw 06-nummer wijzigen en als dat gedaan is, kun je jouw abonnement verlengen. Om dit te kunnen doen, kun je het beste bellen naar +31612001200 of je kunt een chat starten. Als je op deze link klikt dan ‘Mobiel’ en vervolgens op 'ik heb een andere vraag of wil graag contact', krijg je de mogelijkheid om een chat te starten door op 'Naar chat' te klikken. Mijn collega kan dan direct met jou naar de mogelijkheden kijken en het eventueel ook direct in orde maken.


thanks @Ron  alles geregeld nu ;)


Dank je wel voor de update. Goed om te lezen dat het geregeld is! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. Wel helpen je graag verder!


Reageer