Skip to main content
Beantwoord

sim only verlenging

  • August 30, 2020
  • 5 reacties
  • 89 keer bekeken

Vorige week heb ik mijn abonnement verlengd bij KPN  Sim only. Tijdens het afsluiten zouden mijn maandlasten op 16 euro per maand uitkomen. Toen ik later via de mail het contract kreeg was de aanbieding blijkbaar al verdwenen en kwam het op 19 euro. Nu staat hij in de app op 21 euro per maand. Hoe kan dit? Niet echt netjes lijkt me.

Beste antwoord door PeterG

De prijs in contract/app is de officiële prijs.

De korting van € 5 voor de combi-korting als je ook KPN Thuis hebt wordt op de maandelijkse factuur wel verrekend.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 30, 2020

De prijs in contract/app is de officiële prijs.

De korting van € 5 voor de combi-korting als je ook KPN Thuis hebt wordt op de maandelijkse factuur wel verrekend.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 30, 2020

Oke bedankt voor je reactie!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • August 30, 2020

Hi Briedie, welkom hier. 

Vergeet niet om dit wel aan te melden hier:relaxed:


Ik heb zojuist mijn contract sim only verlengd naar onbeperkt internet. Op de site kwam ik op een totaalbedrag van 27,50. Op mijn contract staat nu 32,50... Waar zit dit verschil in en hoe kan ik dit wijzigen?


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi @fambronvanesch, dat is de korting die je nog krijgt als je ook thuis internet hebt van ons. Dat staat niet in je contract maar wordt wel op je factuur verrekend.