Skip to main content

Ik wil n “ mens” aan de telefoon krijgen als ik bel. Mijn probleem is dat ik geen simkaart heb ontvangen cq bevestigd via mail heb gekregen…

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Welkom op het forum, @Mons! Bellen (op 0800-0402) is alsnog de snelste manier. Als je gewoon aan de lijn blijft, dan krijg je uiteindelijk ook echt een van mijn collega's aan de lijn. Het systeem zal je, gebaseerd op wat je inspreekt, tips en suggesties geven. Soms is het dan ook even stil om je de gelegenheid te geven iets te lezen (als je een sms krijgt vanuit het systeem) of iets dergelijks, maar blijf aan de lijn dan. Het eindigt altijd met een collega. 

 

Als het op die manier toch niet lukt, of je hebt nog andere vragen, dan kan het ook altijd via hier. In dat geval hoor ik graag wat er aan de hand is. Gaat het om een vervangend simkaart voor een abonnement of een nieuwe prepaid kaart? Vul ook je forumprofiel in.


Op 6-4, ben ik gebeld door kpn nav het beëindigen van huisaansluiting wegens verkoop v d woning. Medewerker bood n mobiel abb aan met meer data, minder kosten nl 13 euro per maand. Moest wel n nieuwe simkaart opsturen ( 5g) heb id gegevens doorgegeven en afleveradres. Geen bevestigingsmail met leveringsinfo ontvangen, kan pakket niet volgen. Is nu 14 dagen geleden. Graag n oplossing?

groet Elly


Dank voor de toelichting, @Mons, en voor het invullen van je profiel. Daarmee heb ik gelijk gekeken. Ik zie dat de wijziging van het mobiele abonnement ook op 6 april voltooid is. Ik zie alleen nergens staan dat er een nieuwe simkaart nodig is, of dat deze verstuurd is. Het kan zijn dat de collega zich daarin vergist heeft.

Maar, voor de zekerheid kunnen we alsnog de simkaart wisselen. Daarvoor moet ik dan alleen wel even zeker weten dat het adres klopt. Het adres in je profiel, is dat het nieuwe of het oude adres?

Als dat het nieuwe adres is, dan staat het hier in de systemen nog niet goed. Je kunt in dat geval inloggen op je MijnKPN en daar zelf je adres aanpassen voor het mobiele abonnement. Nadat je dat gedaan hebt kun je ook via de MijnKPN een nieuwe (gratis) simkaart aanvragen. Die heb je dan binnen een dag of twee met briefpost in huis.