Skip to main content

Hallo!

 

Ik ben overgestapt van Vodafone Prepaid naar een KPN sim only abonnement met nummerbehoud. Ik heb m'n simkaart al een tijdje geleden ontvangen, maar ik krijg hem niet geactiveerd. Nu is mijn nummerbehoud uitgesteld, en daarmee ook mijn abonnement.

Elke keer als ik de activatie probeer via ( https://mijnbestelling.kpn.com/activatie) krijg ik de melding dat “Op basis van deze gegevens kon geen activatie uit worden gevoerd. probeer het nog eens.”

Ik heb meerdere malen opnieuw geprobeerd, maar ik krijg elke keer hetzelfde.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

Goedemorgen @Irruhmuh, welkom hier op het forum!

Onhandig dat het niet lukt om jouw simkaart te activeren. Ik zie dat je jouw forumprofiel voor een deel al hebt ingevuld. Zou je ook nog jouw 06-nummer en volledige simkaartnummer willen invullen bij ‘Persoonlijke opmerkingen’? Dan kan ik proberen je simkaart te activeren!


Hoi @Jose_ !

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb mijn telefoon nummer en simkaartnummer ingevuld bij ‘Persoonlijke opmerkingen’. Heb je ook de activatiecode nodig?

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Het nummer wordt op 14-01-2021 overgenomen door KPN. Als je nummerbehoud hebt aangevraagd kan je de simkaart pas gebruiken zodra nummerbehoud is afgerond, na 14-01-2021. Wanneer dit is afgerond ontvang je een sms. Je hoeft het simkaartje dus niet zelf te activeren. 


Hoi @Vikash

Bedankt voor je hulp! Ik ben een beetje in de war, omdat ik meerdere berichten van KPN heb gekregen waaruit blijkt dat het nummerbehoud niet door kan gaan omdat de simkaart nog niet is geactiveerd!

Deze sms kreeg ik gisteren:

“Beste klant, laatst hebben wij uw nieuwe simkaart naar u verstuurd. Activeer uw simkaart direct via https://mijn-bestelling.kpn.com/activatie. Alleen dan kunnen wij uw nummer op de afgesproken datum overzetten. Uw activatiecode is: *********. Groet, KPN”

Ik kreeg vorige week al een bericht dat mijn nummerbehoud was uitgesteld van 08-01 naar 14-01 omdat ik mijn simkaart nog niet had geactiveerd, dus ik zou liever niet nog eens wachten tot de 14de (en dat het dan weer uitgesteld wordt)


Ja, je hebt helemaal gelijk @Irruhmuh. Ik heb het geprobeerd met het simkaartnummer dat je in je profiel gezet had. Mij is het wel gelukt! Ik verwacht dat je daar nog een bevestiging van krijgt. Mochten we nog iets anders voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Bedankt @Marcia_ ! Ik kreeg inderdaad zojuist een email dat mijn simkaart was geactiveerd, en nadat ik mijn telefoon had herstart maakte de sim verbinding met het KPN netwerk.

Iedereen hartelijk bedankt voor jullie hulp!


Ik ben niet geholpen met deze antwoorden 

 


Jammer, @Sarahb! Waar loop jij dan tegenaan? We helpen je graag verder.