Skip to main content
Vraag

simkaart activeren

  • December 2, 2019
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Brian van weelden
Nieuwkomer

Goedemorgen, 

ik heb vorige week een telefoon bij jullie + abonnement afgesloten maar nu wacht ik al een week voordat mijn telefoon het gaat doen met de Sim kaart want die voert op t moment niks uit nu heb ik gister in de winkel besloten om ermee te kappen ik hoop dat jullie me kunnen bellen of iets zodat we hieruit komen 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 2, 2019

Hallo @Brian van weelden Ik kijk graag even voor je na waar dat aan ligt. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 5, 2019

Ha @Brian van weelden Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het probleem inmiddels opgelost? Kan ik nog iets voor je doen? Laat het gerust weten!