Skip to main content

Hallo,

Heb mijn Kpn abonnement verlengd en heb via de post een nieuwe simkaart ontvangen. Het activeren via internet van de simkaart lukt niet, ik krijg de volgende foutmelding:’De combinatie van het mobiele telefoonnummer en het SIM-kaartnummer is niet bekend bij ons. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw.’ Graag een oplossing.

mvg

Hoi @Suzanne05. Welkom op het KPN Forum. Heb je geprobeerd om jouw simkaart via de pagina  www.kpn.com/simkaartactiveren te activeren en kreeg je toen deze foutmelding te zien? Zo ja, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer, mobiel nummer en simkaartnummer achter in het KPN Forum profiel. Het mobiele nummer en simkaartnummer mag je achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen” veld. Dan zoek ik voor je uit of is het voor jouw kan activeren. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


@Vikash, gegevens zijn beschikbaar.


Hoi @Suzanne05. Welkom op het KPN Forum. Heb je geprobeerd om jouw simkaart via de pagina  www.kpn.com/simkaartactiveren te activeren en kreeg je toen deze foutmelding te zien? Zo ja, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer, mobiel nummer en simkaartnummer achter in het KPN Forum profiel. Het mobiele nummer en simkaartnummer mag je achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen” veld. Dan zoek ik voor je uit of is het voor jouw kan activeren. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb geprobeerd om jouw simkaart te activeren, helaas is dat niet gelukt. De enige oplossing is een nieuwe simkaart aanvragen. Dit kan je doen in MijnKPN


Ok, bedankt voor de moeite. Nieuwe Sim is aangevraagd.


@Suzanne05 Graag gedaan!:blush: