Skip to main content
Beantwoord

Simkaart activeren in Italië

• May 10, 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Rimmer Wouda
Nieuwkomer

Zit voor langere tijd in Italië en moet mijn sim kaart activeren. (Fysieke sim kaart)

25april heb ik mijn contract over gezet van Vodafone naar kpn en pas 8 mei kon deze actief worden. Nu zit ik al in het buitenland  en krijg ik de sim kaart niet geactiveerd. En omdat de sim kaart niet actief is kan ik ook geen SMS ontvangen of geen support  telefoon van jullie  bellen.

Laat mij aub zo spoedig  mogelijk  weten hoe ik de sim activeer

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Rimmer Wouda, welkom op onze community! Zoals ​@PeterG al wel noemt kan dit niet zelf vanuit het buitenland en zal het dus door een van mijn collega's moeten. Facebook of Twitter is daarvoor wel het snelst maar anders kan ik wel even meekijken. Is het in de tussentijd al gelukt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 10, 2025

Hè, wat jammer. Deze had je bij ontvangst al kunnen activeren. Al was dan het abonnement nog niet gaan lopen. De sms had je dan nog via je Vodafone simkaart (zelfde nummer) ontvangen. Daarna Vodafone erin houden totdat die het niet meer doet. Dan kaart wisselen.

Nu is het ietsje (...) lastiger.

Vul in je profiel je NAW en klantnummer in. Je klantnummer mobiel en op diezelfde regel na ;  ook je simkaartnummer.

Geef even een seintje zodra het ingevuld is. Vergeet niet onderaan de gegevens op te slaan.

https://community.kpn.com/settings/profile 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 10, 2025

Oh ja.

Je kunt contact met kpn opnemen via Facebook of X.com

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Rimmer Wouda, welkom op onze community! Zoals ​@PeterG al wel noemt kan dit niet zelf vanuit het buitenland en zal het dus door een van mijn collega's moeten. Facebook of Twitter is daarvoor wel het snelst maar anders kan ik wel even meekijken. Is het in de tussentijd al gelukt?