Skip to main content

Bij het activeren van de sim-kaart krijg ik voortdurend de foutmelding; ‘De combinatie van het mobiele telefoonnummer en het SIM-kaartnummer is niet bekend bij ons. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw’.

Nadere info: In verband met een andere telefoon heb ik een vervangende simkaart aangevraagd. Op 18  mei heb ik deze binnengekregen met de begeleidende brief om deze binnen 1 maand te activeren. Na het invullen van het telefoonnummer en het simkaartnummer op de site krijg ik bovenstaande foutmelding.

Wat gaat hier mis en hoe kan dit  verholpen worden?

 

Welkom op het forum @jmwil, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:  Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie!

Is de situatie inmiddels verbeterd? Of speelt dit nog steeds? Zo ja, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, én het nieuwe simkaartnummer, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!