Skip to main content
Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • June 16, 2020
  • 6 reacties
  • 161 keer bekeken

hoi 

ik ben bezig met nummerbehoud van mijn zoon 

hij heeft nu een sim only abonnement bij simpel 

wil voor iedereen kpn alleen wil wel dat mijn zoon zijn nummer behoud

nu heb ik een brief gekregen met de post met het simnummer

en via de mail de code

alleen als ik deze beide invoer krijg ik de volgende tekst

  • Op basis van deze gegevens kon geen activatie uit worden gevoerd. probeer het nog eens.

ik heb het nummer nogmaals ingevoerd samen met de code alleen nu het simnummer met v2 erachter dan krijg ik een totaal wit veld

ik ben al een paar dagen ermee bezig en het lukt me niet

de klantenservice verwijst me iedere x naar de activatie site waar het niet lukt

hoop dat iemand een oplossing heeft

mvg claudia

Beste antwoord door Susan_

@Claudiagoof ik zie het! Het nummer wordt pas overgenomen op 6 augustus 2020. De overstap is inmiddels wel goedgekeurd, dus dat de overstap pas later plaatsvindt is denk ik de boosdoener in dit geval!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • June 16, 2020

Goedenavond @Claudiagoof, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is niet de bedoeling dat je zoveel moeite moet doen voor het activeren van een simkaart.. Nu wil ik je graag verder helpen, maar ik heb dan wel wat gegevens nodig. Zou je bij persoonlijke opmerkingen in je profiel het 06-nummer en simkaartnummer van je zoon willen noteren en een seintje willen geven? Dan ga ik er even naar kijken!


  • Auteur
  • Helper
  • June 16, 2020

@Susan_ ik heb je een pb gedaan net met de gegevens van mijn zoon 

Mvg Claudia 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 16, 2020

@Claudiagoof ik zie het! Het nummer wordt pas overgenomen op 6 augustus 2020. De overstap is inmiddels wel goedgekeurd, dus dat de overstap pas later plaatsvindt is denk ik de boosdoener in dit geval!


  • Auteur
  • Helper
  • June 16, 2020

@Susan_ OK dank je 

Dus ik hoef niks meer te doen met activeren? 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • June 21, 2020

@Claudiagoof  nee op het moment niet. Het kan zijn dat je tegen die tijd hier nog een berichtje over krijgt :wink:  


  • Auteur
  • Helper
  • June 21, 2020

@Susan_ dank je wel voor je hulp 😉