Skip to main content

ik probeer een nieuwe simkaart te activeren. ik voer het simkaartnr en de activatiecode correct in, maar waarom lukt het dan niet? Er staat 'op basis van deze gegevens kan geen activatie worden uitgevoerd' 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hi @Ljc, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is zeker niet de bedoeling! Het abonnement bij KPN is al wel ingegaan met deze simkaart? Want het kan ook zijn dat je nog even moet wachten tot je abonnement in gaat.

Maar indien je abonnement al is ingegaan kijk ik graag even mee. Want dan wil je zo snel mogelijk bereikbaar zijn. Zou je jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer + simkaartnummer? Dit kan je kwijt in de daarvoor bestemde vakjes en bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!


Hi @Ljc, is het inmiddels al gelukt om de simkaart te activeren? Of kan je onze hulp hier nog bij gebruiken? Zou je in het laatste geval je profiel nog aan willen vullen zodat we met je mee kunnen kijken?


Ik heb het een dag later nog eens geprobeerd en toen lukte het wel. Bedankt voor uw hulp.


Ah, gelukkig maar :smiley: Dank dat je het nog even laat weten!


Reageer