Skip to main content

Hulp nodig bij activeren simkaart.

Probleem: probeer Telfort Micro simkaart te plaatsen in nieuw toestel met plaats voor een nano simkaart.

Heb de nano simkaart uit de microsimkaart gedrukt en in het toestel geplaatst.

Deze wordt niet herkend.

 

Ook heb ik een KPN simkaart meebesteld just in case.

Ook deze heb ik geplaatst en deze wordt wel herkend maar ik kan deze niet activeren met de stappen op de KNP activeren website. Ook kan ik mijn mobiel niet meer registeren in MIJN KPN opdat de nano sim niet meer in mijn oude microsim slot past.

Hallo @Keeskrokett , als je ter vervanging van de Telfort simkaart een KPN-simkaart hebt aangevraagd werkt de Telfort-kaart niet meer.

De KPN kaart moet gewoon direct werken.

De nanosim kun je (tijdelijk) even terug drukken in de microsimhouder, tenzij je deze weggegooid hebt.

Ik bewaar die verloopkaarten altijd, komt altijd wel eens van pas.

 

 


Beste @Keeskrokett, welkom! Het klopt helemaal wat JanD zegt: als je een nieuwe simkaart hebt, werkt de oude niet meer. Het is wel vreemd dat je ze nu beide niet aan de praat krijgt. Wil je je forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer en klantnummer en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het nieuwe simkaartnummer zetten? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag verder mee. 


Hallo @Keeskrokett Ik zie dat je nog niet hebt gereageerd. Heb je via een andere weg al hulp gekregen? Laat het weten als we nog iets voor je kunnen doen.