Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb een nieuwe simkaart via de post ontvangen, maar het lukt niet deze te activeren. Het abonnement zou ingaan op 27 januari. De combinatie van mijn telefoonnummer en het nummer van de simkaart wordt niet gevonden.

 

Groet,

Sonja



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedemorgen @SonjaH, welkom hier op het forum!

Wat onhandig dat het niet lukt om je simkaart te activeren. Wat gaat er precies mis, krijg je een bepaalde foutmelding? Ik denk dat je het snelste geholpen bent door even met ons te bellen via 0800 0402 (gratis), maar ik wil natuurlijk ook met je meekijken. Zou je dan de volgende gegevens in je forumprofiel willen invullen: postcode, huisnummer, 06-nummer, simkaartnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Alle gegevens waar geen apart vakje voor is, mag je invullen bij ‘Persoonlijke opmerkingen’. 


Goedemiddag Jose,

 

Bedankt voor je reactie.

 

De melding die ik te zien krijg is: “De combinatie van het mobiele telefoonnummer en het SIM-kaartnummer is niet bekend bij ons. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw”.

 

Ik heb de klantenservice al gebeld, maar dan krijg ik een bandje waarin ik begeleid word, waarna de verbinding wordt verbroken en ik een sms heb ontvangen naar de link voor het activeren van de simkaart. Dat is juist hetgeen dat niet lukt :wink:

 

Hopelijk kun jij mij verder helpen. Ik heb de gegevens in mijn profiel aangevuld.

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Sonja


Natuurlijk gaan we je helpen, maar ik ben wel even nieuwsgierig hoe dit nu komt. Je doorloopt alles stappen op activatiepagina voor je simkaart, waarbij je aangeeft dat je je abonnement hebt verlengd en een nieuwe simkaart via hebt ontvangen? Want via die link en die stappen hoort dit gewoon te werken. 

Mocht dat niet lukken, kun je hierover het beste met ons bellen op 0800-0402 of langs een winkel

*admin: reactie aangepast


Beste Bart,

 

Dat klopt. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar ik blijf de melding ontvangen dat de combinatie niet bekend is.

 

Groet,

Sonja


Ik heb hem nu voor je geactiveerd. Ik hoor graag of het nu werkt. Zet voor de zekerheid het toestel nog even uit en weer aan.


Het is gelukt! Bedankt!


Yes! :smiley:  Graag gedaan @SonjaH :blush:


Goedenavond 

Ik heb het zelfde probleem als sonja, nieuwe simkaart activeren lukt niet .

Nieuwe abonnement gaat in op 16 februari dus kan ik hem dan pas activeren?

De combinatie van het mobiele telefoonnummer en het SIM-kaartnummer is niet bekend bij ons. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw”.

 

Mvg edwin jansen 


Goedenavond 

Ik heb het zelfde probleem als sonja, nieuwe simkaart activeren lukt niet .

Nieuwe abonnement gaat in op 16 februari dus kan ik hem dan pas activeren?

De combinatie van het mobiele telefoonnummer en het SIM-kaartnummer is niet bekend bij ons. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw”.

 

Mvg edwin jansen 

Ik had hetzelfde en na de chat met een medewerker van KPN bleek dat mijn abonnement nog loopt en dat de sim pas zal werken zodra ik over kan. De sim wordt ook niet herkend bij KPN nog. Dus even geduld. Probeer het nog eens de 16e