Skip to main content

Ik wil graag een simkaart activeren maar dit lukt niet. We hebben destijds een nieuwe simkaart aangevraagd maar krijg hem nu niet geactiveerd. 

Gaat om +316********

 

Mvg jorgen

Hi Jorgen, welkom hier.

Werkt je huidige simkaart nog wel? En wanneer heb je die simkaart precies besteld? Je moet het namelijk wel binnen een bepaalde tijd activeren. 


Dan graag op dat nummer +316******** en nieuwe simkaart! Tijd is dus Versterken. 

November vorig jaar simkaart aangevraagd. 

Wat is het termijn? 

Mvg jorgen


11-12-2020 binnen gekomen maar vandaag pas nieuwe telefoon. 

Lees net dertig dagen de tijd om te activeren. 

Graag een nieuw voor dit +316******** nummer. 

 

Mvg jorgen


Duidelijk, misschien dat het mij toch nog lukt om het te activeren. Zou je het over 30 min willen proberen? Laat het anders hier weten dan sturen we alsnog een nieuwe op. 


Top dank je wel wij zullen dit proberen en als het niet lukt laat ik het je weten!

MvG Jorgen


goeden avond ik kan u melden dat het gelukt is!!

Dank voor de service

 

MVG Jorgen


Dit lees ik graag! Graag gedaan uiteraard. 


Kan ik ook bij jou terecht voor een afstandsbediening? Zo'n witte. Die doet het ook bijna niet meer na jaren trouwe dienst. 

Mvg Jorgen 


Kan ik via deze weg een nieuwe afstandsbediening aanvragen? Zo'n witte die bij het kpn tv kastje hoort. 

Na jaren trouwe dient gaan de knoppen steeds slechter werken. 

Mvg Jorgen 


Hallo @jorgenh , als het goed is, kan je die zelf aanvragen op de KPN website

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm


Kan ik via deze weg een nieuwe afstandsbediening aanvragen? Zo'n witte die bij het kpn tv kastje hoort. 

Na jaren trouwe dient gaan de knoppen steeds slechter werken. 

Mvg Jorgen 

Hallo @jorgenh , als het goed is, kan je die zelf aanvragen op de KPN website

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm

:point_up::sunglasses: