Skip to main content

Hallo.

 

Ik heb net deze week bij kpn aangevraagd en sim kaart besteld. Ik kan me niet nieuwe simkaart activeren.

Heb gedaan wat er op de site stond en dan geven ze aan dat de simkaartnummer niet klopt. Wat doe ik verkeerd??

groet Eline

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @eline79, welkom.

 

Het lukt dus niet om via de site de simkaart te activeren. Het nummer klopt niet? 

Snelste is in ieder geval om even te bellen met 0800-0402. 

Wil je liever via deze weg geholpen worden, dan mag dat natuurlijk ook. Zou je dan jouw profiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant, mobiele nummer en simkaartnummer en laatste drie cijfers van het IBAN. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hallo

 

Ik wil wel bellen maar met mijn slechthorendheid vind ik het lastig. Ik doe liever via deze weg. 

*Admin: gegevens verplaatst i.v.m. privacy

 

GROET eline


@eline79 Bedankt voor het invullen van je gegevens, ik heb ze even verplaatst anders stonden ze namelijk openbaar! :)

Ik zie dat de activatie niet lukte en dat er een nieuwe activatiecode verstuurd is, hiermee is het dus ook niet gelukt om te activeren? 


nee hier was ook niet gelukt

 


@eline79 Normaal gesproken zou ik in deze situatie een nieuwe simkaart versturen, alleen lukt dat in dit geval ook niet. 

Ik heb contact gezocht met 1 van mijn collega's om dit op te lossen, zodra ik meer informatie heb zal ik het zo snel mogelijk delen! 


Hallo

 

Is het nu nog meer bekend. Want ik heb me afgezegd bij T-mobile en het is bijna verlopen..

 

Groetjes Eline


@eline79 Ik heb contact gehad met een collega en waarom het activeren niet lukt is ons beide niet duidelijk. 

Via de pagina waar je de simkaart kunt activeren zou je ook de mogelijkheid moeten hebben om een nieuwe simkaart te bestellen. In dit geval zou ik adviseren om dat zo snel mogelijk te doen. 

Als het goed is moet activeren met de nieuwe simkaart dan probleemloos gaan, kun je mij laten weten of dit is gelukt? 


goedemorgen

 

ik wil je even laten weten dat het me nu gelukt is. Ik heb gebeld en kun je collega goed verstaan en we zijn samen uitgekomen wat de oorzaak was waarom mijn simkaart niet pakt. Ik heb eerst de simkaart in de mobiel gedaan en daarna activeren maar dat moest niet. Heb heb helemaal nieuwe simkaart gekregen.. Gedaan wat u collega zei en inderdaad; het doet!

Ik wil je bedanken voor goede hulp!

fijne dag 

vriendelijk groet 

Eline Kerkdijk