Skip to main content

krijg je mijn Simkaart ook actief Jose? 


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt origineel topic]

Hey @Wim2107!

Wat is de situatie precies, heb je een nieuwe simkaart gekregen en krijg je deze niet actief? Of is er iets anders aan de hand?

Zou je jouw forumprofiel willen invullen met de volgende gegevens: 06-nummer, het simkaartnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Als je hier een seintje geeft zodra je dat hebt gedaan, dan kijken we met je mee!


Waar vul ik mijn 06 en Sim kaart in dan ?


@Wim2107 Ik zie dat je jouw 06-nummer hebt achtergelaten in het “Persoonlijke Opmerkingen” veld, dat is prima. Wil je daar de resterende gegevens ook aan toevoegen? Het simkaartnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN?

Wat is de situatie precies, heb je een nieuwe simkaart gekregen en krijg je deze niet actief? Of is er iets anders aan de hand?

En een antwoord geven op de bovenstaande vraag? We horen graag van je!


Staan erin nu


ik heb de simkaart met de post gekregen en krijg ze niet actief al meer dan 24 uur. 


Ja! José kan dit voor jou regelen en heeft dit voor je geregeld 😃. Kun je telefoon opnieuw opstarten -met de nieuwe simkaart erin- en controleren of de Duo-sim werkt? 

Ben benieuwd en hoor graag van je :blush:


Super bedankt! Hij werkt… Thanks