Skip to main content

Hallo,

ik probeer mijn simkaart te activeren maar dan zegt de site dat de activatiecode verlopen is maar toen heb ik gebeld met de klantenservice en die zeiden dat ik moest wachten tot de dag dat het abonnement overgezet zou worden van de eene provider naar de andere! Dat is vandaag en nu doet hij het weer niet!

wat kan ik het beste doen nu?

groetjes

j  

Hallo @Jesse Rentzing ,

Dat overzetten van jouw abonnement gebeurt in de loop van vandaag. 
 

Het is nu nog vroeg. Probeer het nog eens in de loop van de middag. 


Het beste kun je wachten tot het signaal van je vorige provider wegvalt op je mobiel.


Hallo,

het signaal van mijn vorige provider is weggevallen maar wil hem nu activeren maar dan krijg ik de tekst. Uw order kan niet meer worden geactiveerd!

wat moet ik nu doen?


Bellen met de klantenservice.


Ojee @Jesse Rentzing, dit loopt niet helemaal soepel dus :slight_frown:

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer én het simkaartnummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het alsnog gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: