Skip to main content

Vanmiddag om 12 uur een nieuwe simkaart opgehaald in de winkel, nu al 2 uur later en simkaart geeft nog steeds geen service aan. Ik heb mijn telefoon nodig en kan er geen gebruik van maken. Graag een oplossing! 

Hoi @RachelHuisman, welkom bij ons op het forum. Wat gek dat de simkaart niet actief was toen je de winkel uitliep. Als je een vervangede simkaart in een KPN winkel ophaalt krijg je die over het algemeen geactiveerd mee.

Als je het toestel nodig hebt hoop ik dat je inmiddels via een andere weg contact hebt gehad met ons, bijvoorbeeld telefonisch (met een ander toestel) op 0800-0402. Als het nog niet gelukt is kan je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers van je IBAN, het bewuste 06-nummer en zowel het oude als nieuwe simkaartnummer) invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan. Let er daarbij op dat je alleen de vakjes gebruikt waar 'Privé’ bij staat, die zijn afgeschermd en dat is beter voor je privacy.