Skip to main content

Gisteten mn vervangende SIMkaart ontvangen. gelijk geprobeerd om mijn kaart te activeren. krijg tot tien minuten geleden steeds het bericht dat wegens een technische storing ik de simkaart niet kan activeren.ik begrijp ook nietgoed waarom mijn oude simkaart ineens niet meer werkte. 

Hoi @Pleun de K, welkom hier. 

Ik vermoed dat je een Oud Telfort klant bent. Dit gaat niet altijd even goed. Bij jou dus ook niet helaas. Excuses voor het ongemak. Zou je jouw profiel van mobiel nummer en simkaartnummer willen voorizen. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik er mee aan de slag. Maar in principe moet het binnen 24 uur opgelost zijn. Hoor graag van je. 


Vandaag mijn vervangende simkaart ontvangen, al een paar keer geprobeerd om hem te activeren maar hij geeft elke keer aan dat er een storing op de website is.


@hidabesart, is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren? Ander is het snelste om even te bellen met 0800-0402. Of ik kijk graag nog eens mee, dan hoor ik van je als je jouw profiel hebt voorzien van gegevens inclusief naam van de contractant, mobiel nummer, simkaartnummer en laatste drie cijfers van het IBAN. 


Hey ik heb net alle gegevens ingevuld het is nog steeds niet gelukt en ik kan helaas niet bellen want mijn simkaart werkt niet zou heel graag worden geholpen hiermee Gr hida


Kun je ook nog het simkaartnummer toevoegen @hidabesart? Die heb ik nog nodig. Had ik even moeten zeggen, excuses. 


Heb het erbij gezet


Ik kan het klantnummer niet vinden uit jouw profiel. Om welk mobiel nummer gaat het? Kun je die achter het klantnummer zetten?