Skip to main content

Hallo,

Het lukt niet om mijn nieuwe simkaart te activeren wegens een technisch probleem?

Heb dit nu al drie dagen.

Hoe los ik dit op?

Hallo @Brenda 2, welkom! Is het inmiddels gelukt? Gaat het om een simkaart die bij een mobiel abonnement of een prepaid hoort? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer, klantnummer(s) en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het simkaartnummer zetten? 


Hallo @Brenda 2 Is het inmiddels al gelukt? Als we je kunnen helpen lezen we het graag! 


Hallo @Brenda 2, welkom! Is het inmiddels gelukt? Gaat het om een simkaart die bij een mobiel abonnement of een prepaid hoort? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer, klantnummer(s) en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het simkaartnummer zetten? 


Hallo,

Ik heb eerst een 2-jarig abonnement gehad en dit loopt gewoon maandelijks door.

Heb de gegevens ingevuld op mijn profiel.


Dank je, Brenda. Het gaat dus om een vervangende simkaart bij je lopende abonnement. Ik zie hier dat deze al op 1 juni geactiveerd is. Het simkaartnummer wat je geeft is ook degene die ik hier zie staan in je abonnement. Hij zou het nu dan ook gewoon moeten doen. Als dit nog niet zo is, zet je telefoon eens uit, verwijder de simkaart en steek hem er opnieuw in, en zet dan je telefoon weer aan. Vaak is dit voldoende.


Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het met het advies van Erik opgelost is. Als we nog iets kunnen doen, laat het dan gerust weten. 


Reageer