Skip to main content

Beste,

 

Een tijdje terug heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij KPN en daarvoor heb ik een nieuwe simkaart ontvangen via de post. Ik heb de simkaart echter niet binnen 30 dagen geactiveerd, waardoor deze nu niet meer te activeren is. Dit vind ik natuurlijk heel erg jammer omdat ik wel voor het abbonement betaal maar zo het abbonement niet kan gebruiken. Kan het abbonnement op een nieuwe simkaart worden overgezet, of kan de simkaart die ik nu niet kan activeren toch activeerbaar gemaakt worden? Ik hoor het heel graag.

 

Met vriendelijke groet,

Jurren

@Jurren Van Melis Hi Jurren en van harte welkom op ons forum!

Uit veiligheid heb je niet onbeperkt de tijd om een nieuwe simkaart te activeren. Daarom is het verstandig om dit zo snel mogelijk na ontvangst te doen. Nu de huidige simkaart is verlopen, zijn er verschillende opties. Je kunt online een vervangende simkaart aanvragen. Dan ontvang je 'm binnen enkele werkdagen via de post thuis, en kan je de nieuwe simkaart activeren.

Als je liever meteen een nieuwe simkaart hebt, kan je langs de KPN winkel in jouw buurt gaan. Mijn collega geeft je dan meteen een nieuwe sim mee en kan 'm ook meteen voor je activeren. Zorg er wel voor dat je legitimatie bij je hebt.