Skip to main content

Ik wil een iPhone 12 abonnement voor me zoon zetten en nu is me abonnement opeens uit het niet verder gegaan zonder vraag maar ik wil een abonnement voor me zoon zetten probeer het al dagen maar het lukt niet omdat zijn simkaart origineel van Telfort komt en nu wil ik vragen die abonnement die ik zomaar heb gekregen stop zetten en nieuwe abonnement zetten met de iPhone 12 erbij hoor zsm van jullie

Hallo @Huize ismail, welkom bij ons op het forum. Je vraag is me niet helemaal duidelijk, wat probeer je precies te doen?

Het klinkt alsof je een abonnement had met een bepaalde looptijd en dat die daarna is doorgelopen. Dat klopt, een abonnement stopt dan niet, dat gebeurt alleen als je die zelf laat stoppen. Je kunt het abonnement dan ook verlengen, dat kan vanaf 120 dagen voor de einddatum van de contractperiode via MijnKPN.

Je hebt het ook over een nieuw abonnement voor jouw zoon, maar je noemt ook dat zijn simkaart van Telfort komt. Is dat dan een verlenging, of een nieuw abonnement? 

Als het makkelijker is om uit te leggen kan je dat ook telefonisch doen, dat kan via 0800-0402.