Skip to main content

Goedendag,

Ik heb een sim data kaart besteld en het lukt niet om deze te koppelen. Stuurt geen SMS terwijl deze wel werkt. Ik heb een test SMS naar mijn telefoon gestuurd en deze komt gewoon binnen. 

Heb al telefonisch contact gehad en de medewerkster vertelde mij dat ze het ook niet wist en ik het contract maar moest annuleren ( kan gebruik maken van de 14 dagen termijn) 

Beste KPN ik heb zes contracten bij jullie, zowel bellen als internet. Ook zakelijk heb  ik KPN. Ik moet mb's  kunnen delen anders hebben de abonnementen geen zin voor mij. Het kan toch niet zo zijn dat dit de oplossing is het contract annuleren ? 

Hoi @tideli, welkom hier. 

Dat gaat niet goed. Ik wil hiervoor graag melding maken bij de Technische Dienst. Dan kunnen zij onderzoeken waarom de sms niet aankomt. 

Hoor graag van je wanneer je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan ga ik er mee aan de slag. 


@tideli, we hadden meer meldingen gezien. Dat hebben wij doorgegeven aan de experts. Zij hebben nu het probleem gevonden en gaan bezig met de oplossing.