Skip to main content

Bij het overzetten van de SIM kaart in een andere telefoon heb ik blijkbaar de verkeerde PUK code gebruikt. Nu is de SIM kaart permanent geblokkeerd. Ik ben abonnee.

Mijn Sim kaart is permanent geblokkeerd. Om een nieuwe 1-3 SIM aan tevragen moet ik mijn telefoonnummer geven voor een code via sms. Hoe kan dit als ik mijn toestel niet kan gebruiken. Ik woon in het buitenland en kan niet “even” langs een KPN winkel. Bovendien is het niet mogelijk voor mij om een 0800 nummer te bellen. Hoe nu?

 

Admin; naar je eigen topic verplaatst


Ik ben abonnee, woon in het buitenland. 

Mijn sim kaart is permanent geblokkeerd. W.s. door de verkeerde PUK code te gebruiken.

Om een nieuwe SIM kaart aan te vragen moet ik de code invullen die ik via sms ontvang. Maar ik kan geen sms ontvangen nu mijn telefoon niet werkt. Ik kan ook niet “even” naar een KPN winkel. Bovendien werkt een 0800 nummer niet vanuit het buitenland.

Wat nu?

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic. Een keer is genoeg


Hi @Lucie O en welkom op het forum! Excuses voor de late reactie, het is helaas behoorlijk druk. 

Je kunt je PUK-code online opvragen via dit formulier. Als het ook daarmee niet meer lukt om hem aan de praat te krijgen, dan zit er niks anders op dan een nieuwe simkaart aan te vragen. Wellicht dat je die bij vrienden of familie in Nederland kan laten bezorgen en dat zij hem dan naar je opsturen? Zorg wel dat ze de simkaart even activeren in Nederland voordat ze hem naar je opsturen. 

Telefonisch contact met ons vanuit het buitenland kan via +316 1200 1200. Hopelijk lukt het met één van deze stappen om weer een werkende simkaart te krijgen!