Skip to main content

Hoi hoi,

Mijn simkaart is geblokkeerd. Via de pukcode uit de app krijg ik hem niet gedeblokeerd. Ik ben nu nog 2 pogingen om mijn pukcode in te voeren anders ben ik die ook kwijt. Ik doe alles wat er gevraagd word maar het werkt gewoon niet. Iemand tips? Zit in bet buitenland op dit moment en dit moet opgelost worden.

 

Hoi @Loujune, ik begrijp goed dat je baalt. Geen werkende mobiele verbinding. 

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien.

Als het gaat om een abonnement, dan graag naam van de contractant, mobiel nummer, postcode + huisnummer en laatste 3 cijfers van het IBAN. 

Gaat het om prepaid, dan graag mobiel nummer en simkaartnummer toevoegen aan jouw profiel. 

Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 


Beste Bart, 

I.v.m. tijdsverschil lees ik het nu pas. Ik heb mijn profiel zojuist aangevuld.

Groetjes Lou-Anne


Tijdsverschil? Welk buitenland zit je momenteel, @Loujune . In de hele E.U. is de tijd gelijk behalve met Portugal. Dat scheelt maar een uur.

Overigens kan een nieuwe sim alleen naar een Nederlands adres verstuurd worden.


Beste Peter,

Zit in Curaçao op dit moment.

Mijn pukcode is nog niet geblokkeerd ik heb nog 1 poging.

Alleen het opnieuw instellen van een code voor de simkaart lukt niet


Ai, dat is vervelend.

Maar buiten de E.U. kun je qua kosten überhaupt beter een lokale prepaid kaart gebruiken.

Een Nederlandse prepaid buiten E.U. is peperduur.

En gezien je huidige verblijfplek: kpn stuurt een nieuwe simkaart alleen naar je NL huisadres. Is daar iemand die 'm kan oppikken, EERST in zijn telefoon activeren door er even bv een sms mee te versturen, en daarna aan jouw doorsturen?

Zelf had ik na 5 pogingen al gestopt ivm marge. En dan nu een plaatselijke sim erin en in Nederland langs een belwinkel.
Bij prepaid mogelijk voortaan beter de sim pin beveiliging uitzetten. Dan krijg je dit soort ellende niet.

Sterkte met de situatie.


Hi Peter,

Ik heb een mobiel abonnement geen prepaid en al mijn contacten staan ook op de simkaart. Het lijkt mij dat KPN toch wel iets kan regelen op afstand.

Simkaart is geblokkeerd maar pukcode niet. Ik probeer straks wel te bellen naar KPN want de tijd begint een beetje te dringen 


@Loujune, kun je jouw profiel nog van laatste drie cijfers van het IBAN voorzien. Dan heb ik een complete verificatie om jou te kunnen helpen. Mag onder persoonlijke opmerkingen, alleen voor jou en wij moderators zichtbaar. 


Hi bart,

Ik heb inmiddels een medewerker gesproken en jullie kunnen helaas niks voor mij doen. Er is een nieuwe simkaart onderweg.

Ik zal hier een tijdelijke simkaart moeten kopen .

Bedankt

Groetjes Lou-Anne 


Dan is het daar wachten op en kan ik helaas ook niets betekenen. Ondanks dit nog een fijne tijd op Curaçao. 


Oh, hoe kom ik op prepaid???…..

Nou ja, heel vervelend dat je nu juist zo ver weg zit. 

Hopelijk en zeer waarschijnlijk is het snel opgelost als je weer in Nederland bent. En dan ook weer over je abonnement kunt beschikken.