Skip to main content

Hallo,

 

Helaas heb ik 3x foute pincode ingetypt en nu is mijn sim geblokkeerd. Mijn puk-code na verhuizing onvindbaar. Alle mogelijke manieren geprobeerd de pukcode te vinden via mijn KPN, maar hier is steeds een vertificatiecode voor nodig. aangezien mijn telefoon niet gekoppeld is aan Mijn KPN, kom ik steeds niet verder (Ik zat eerst bij telfort waar ik wel kon inloggen via de app, na overname kpn geen app meer gedownload, nu inmiddels wel). kan iemand me hierbij helpen? Ik las in een andere toppic dat je dan door het geven van meerdere gegevens er wel een puk code gevonden kan worden door jullie?

groetjes Monique

Hallo @Monique23985 

Als het niet via MijnKPN lukt omdat het abonnement (nog) niet gekoppeld is, dan kan het ook via een online formulier op de KPN website:  Pukcode aanvragen | KPN

Met 06-nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer kan je de pukcode opvragen.


Hoi @Monique23985, is het inmiddels gelukt met de tip van RBxx? Zo niet, dan is het snelste om nog even te bellen 0800-0402. Lukt dat niet, dan hoor ik graag van je. 


Hoi @Monique23985, is het inmiddels gelukt met de tip van RBxx? Zo niet, dan is het snelste om nog even te bellen 0800-0402. Lukt dat niet, dan hoor ik graag van je. 

Hoi!

 

Ik heb dit geprobeerd, maar ik heb alle mogelijke postcodes al ingevoerd waar ik gewoond heb, maar nog lukt het me niet 😞 Ook al meerdere keer naar het nummer proberen te bellen, maar gaat aantal keer over en vervolgens verbinding verbroken. 

Groetjes!


Dat is vreemd! Weet je zeker dat de verbinding verbroken wordt?

Wanneer je belt, wordt er namelijk vaak een bericht gestuurd met een link naar de website waar je zelf eerst kunt proberen om je probleem te verhelpen. Aan de telefoon wordt daar even de tijd voor gegeven en valt de verbinding stil, hij wordt echter niet verbroken; als je een paar tellen wacht, dan wordt je gewoon doorverbonden met één van mijn collega's die jou hier verder mee kan helpen!

Je kunt ook een chat starten via onze site: Contact en klantenservice. Als je hier klikt op de tegel ‘Mobiel’ en daarna kiest voor de optie onderaan ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’, dan kun je onderaan de pagina een chat starten.


Het is gelukt! Bedankt!

 


Het is gelukt! Bedankt!

Fijn om te horen, dank voor de terugkoppeling! Als je vragen hebt, dan weet je ons hier te vinden.


Het is gelukt! Bedankt!

Dat is mooi @Monique23985 , koppel dan nu (het weer kan) jouw mobiele abonnement in MijnKPN.
Dan heb je de informatie vanaf nu direct bij de hand.


Yes dat heb ik gedaan ☺️