Skip to main content

Ik heb al eerder simkaart geactiveerd maar nu krijg ik melding dat het niet geactiveerd is. En ik kan niks zonder WiFi nu.

Welkom op het forum van KPN @Admira !

Vervelend dat er iets is fout gegaan bij de activatie van je simkaart.
Je hebt de activatie via deze activatie pagina gedaan ?
En welke melding kreeg je daarbij te zien?

Mocht je de activatie via de bijgevoegde link hebben gedaan, maar nog steeds deze melding krijgen, dan is de snelste weg om dit voor je op te lossen de telefonische klantenservice of een KPN winkel bij jouw in de buurt.

De telefonische klantenservice is bereikbaar op het gratis nummer 0800 -0402, van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur, en op de zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur.
Vraag aan een familielid, goede buur of vriend/vriendin of je even mag bellen met hun telefoon.

Je kunt ook even langs een KPN Winkel in de buurt gaan, neem in dat geval je legitimatie bewijs mee.

Als je antwoord wil van een moderator op dit forum, hou er dan wel rekening mee met een wachttijd van enkele tot 4 dagen, voordat je geholpen wordt.
Je kunt tot dan geen gebruik maken van je simkaart!
Vul in dat geval je forum profiel volledig in, met je klantnummer, 06-nummer en in het veld van “Persoonlijke opmerkingen” de laatste 4 cijfers van je IBAN rekeningnummer.