Skip to main content

Hallo ben vandaag naar de KPN winkel in Zoetermeer geweest vriendelijke man hij gaf mij een nieuwe simkaart met nummer behoud kom ik thuis maar je raad het al geen netwerk. Wat moet ik doen om netwerk te krijgen zodat mijn simkaart geactiveerd wordt want zelfs de oude simkaart doet het ook niet meer.

 

Aub help mij 

Jh.van den Berg

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Goedemorgen, @Rick196952, welkom op het forum! De simkaarten die in de winkel worden uitgegeven zijn al geactiveerd, dus het zou zo moeten werken. Mocht je hier nog niet verder mee geholpen zijn via de telefoon (0800-0402) of chat, dan kijk ik graag even met je mee. WIl je daarvoor je forumprofiel invullen? Graag zowel naam en adresgegevens, je mobiele (klant)nummer én het simkaartnummer van de nieuwe simkaart. Deze laatste mag in het veld ‘persoonlijke opmerking'. Deze velden zijn allemaal privé en alleen te lezen door jou en door ons KPN moderators. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt, dan helpen we je verder.  


@Rick196952 is het nog gelukt om verbinding te maken met het netwerk of onze collega's te bereiken?