Skip to main content

Gisteren zou mijn KPN sim conform afspraak geactiveerd worden maar dat is tot op heden niet gebeurd. Ik kan nu dus niet bellen.

Hi @Boersbroek, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dat gaat dan niet helemaal volgens afspraak, als ik dat zo lees. Je nummer zou vanaf 1 juni geactiveerd worden? Heb je ook gekeken of het lukt om je simkaart via de website te activeren? En je toestel daarna even opnieuw opgestart?

Indien er nog niks is gewijzigd afgelopen uren kijk ik graag met je mee. Wil je in dat geval je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer + simkaartnummer? Bij persoonlijke opmerkingen kan je ook wel wat kwijt, overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators!

Ik hoor graag van je!


Hallo @Boersbroek Ik zie dat je ondertussen je gegevens hebt achtergelaten en ik zie ook dat er al contact is geweest met de klantenservice. Het probleem ging over een overstap van een andere provider naar ons en bij de overstap bleek iets niet helemaal te kloppen, als ik het zo zie. Inmiddels heeft een collega van de klantenservice alles weten op te lossen en hebben we je nummer succesvol kunnen overnemen. Als ik het goed zie is je nummer actief!


Dat klopt inderdaad, gisteren is het uiteindelijk gelukt.

KPN had de aanvraag voor de portering op het zakelijke abonnement aangevraagd maar per 1 juni was dit nummer op mijn eigen naam gekomen waardoor portering niet lukte.