Skip to main content

Bij het aanvragen van een nieuwe simkaart is het adres niet gecontroleerd en naar een verkeerd adres gestuurd. In de winkel konden ze geen simkaart regelen, omdat ‘ie al per post was verzonden. Hoelang duurt het voordat ik de simkaart alsnog in de winkel kan aanvragen? 

Hoi @MBikhebeenvraag 

Welkom op het forum van KPN.

 

In principe zou je ten allertijde een nieuwe simkaart moeten meekrijgen bij de KPN Winkel bij jouw in de buurt, ook als er al een simkaart onderweg naar je is, maar het ontvangstadres niet klopt.

Daarnaast lijkt het mij ook zeer verstandig, om samen met een KPN medewerker in de winkel te controleren waarom de simkaart naar een ander adres is verstuurd.
De kans is namelijk groot, dat er binnen jouw klantgegevens iets niet goed staat, aangezien een nieuwe simkaart altijd naar het adres van de contractant wordt verstuurd.

Vervolgens kan de medewerker gewoon een nieuwe simkaart aan je meegeven, aangezien de simkaart die per post wordt verstuurd niet geactiveerd is, en dus onbruikbaar is voor iemand anders.

Neem wel een geldige legitimatie bewijs mee naar de winkel, want daar wordt om gevraagd ter verificatie.


Bedankt voor je reactie , Michel! Ik vond dit al een vreemd gegeven.. had ik maar langer doorgevraagd. Dan wordt het weer een ritje die kant uit.  Klopt! Wsl is ‘ie naar m’n pa verstuurd.  Het heeft ermee te maken dat het gezin op hetzelfde adres moest staan ivm groepskorting e.d. of gratis onderling bellen  oid en dat zou komen te vervallen als ik op mijn eigen adres zou komen te staan. Zal dit zo direct even laten aanpassen!